13 Februari- risk när man spelar risk!

idag spelade jag, marcus, anne och emelie risk igen. men det slutatde inte så lyckligt! Allt började med att emelie var sur och grinig, vilket ledde till att marcus blev sur och grinig, vilket gjorde mig jättesur och grinig. Emelie och marcus började gadda ihop sig och och började döda mig, efter att ha förlorat två gånger på raken brast något i mig. Jag skrek, kastade min tärning på marcus, skakade spelplanen, skrek lite mer och sköt till sist iväg alla jävla gubbarpå marcus och golvet! Anne satt och asgarva vilket gjorde att jag insåg vad jag precis hade gjort! jag garvade lite själv men var fortfarande förbannad! Sen gick emelie hem och efter en väl behövd rökpaus bestämde vi oss för att prova spela igen. den här gången gick det bättre. Och anne vann för första gången, Grattis!

Kommentarer
Postat av: Marcus

HAHAHa, men vi har jävligt kul iallafall! Men nästa gång så ska vi ta henne!

2008-02-13 @ 20:59:23
URL: http://www.Nicolson.blogg.se
Postat av: Anne

hahaha! det såg ju så roligt ut!! :D nästa gång måste vi vara 6 st, annars är jag inte med :(
:P

2008-02-13 @ 21:48:44
URL: http://koivu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0