10 Februari

Fredag:

Restaurang Sågbäcken:  Maten var väl okej, det ända som inte var så gott var förrätten som var avocadosalsa av något slag. Huvudrätten blev biffstroganoff och efterrätten var Glace au four. MUMS
Några goda skratt fick vi även när jag råkade ryta till till servitrisen( som förresten ignorerat oss hela eftermiddagen) när jag skulle be om vårat te. Men annepanne jag vill även tillägga att du röt åt mig haha så tro inte att du e så jävla oskyldig! Och vänta du bara din revanch på RISK kommer, tro mig! :)

Jensens Böffhus: När jag gick härifrån praktiskttaget rullade jag ut, jag hade käkat en Nachotallrik och typ 4 skålar från ta själv glassen, SÅ JÄVLA GOTT!!!! och två glas vin ;)

360: Var ett hyfsat kul ställe men dessvärre hade jag huvudvärk och inga pengar så jag drog hem tidigt. men det var kul att träffa tim, jesper, wille och marcus :)

Lördag: I lördags gick jag och tobbe på LÅNGpromenad, vi gick från skogås till ågesta, skogsvägen. PÅ vägen dit mötte vi ett gammalt par som berättade att det fanns bävrar här(!!!) Jag och tobbe hade redan sett små spetsiga stubbar men vi trodde att de var nån som hade huggit träd, men tydligen var det bävrar :P
trodde inte sånna fanns här i sthlm :O

Nej nu ska jag fortsätta dricka min varma choklad, tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Marcus

bonka BÄVER!

2008-02-11 @ 19:48:38
URL: http://www.Nicolson.blogg.se
Postat av: Anne

men det var ju inte meningen!! jag har ju sagt det flera gånger :( hahaha.

2008-02-11 @ 22:06:26
URL: http://koivu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0