Skräckfilm och bullbak

Som sagt, igår hade jag och Nattis skräckfilmskväll då vi kollade på the rite och human centapede. The rite var ganska bra men inte så bra som man tror när man ser trailern. Inte alls lika läskig som jag trodde! Human centapede var dock precis så äcklig som jag hade föreställt mig, usch! För er som inte vet så handlar den om en galen läkare som syr ihop folk till en tusenfoting där dom bland annat får äta varandras bajs, inte så fräscht alltså :/ Och idag har jag varit hos mamma där vi har bakat bullar. Blev tre olika sorter: kanel, vanilj och kardemumma, yummi!! Fick med mig en hel påse hem så här ska det ätas bullar :) För övrigt funderar jag på vad jag ska göra för att fördriva tiden på min semester... Usch vad hemskt de låter! Ingen är hemma så jan i princip inte göra något annat än att ligga på soffan vilket inte är så fantastiskt roligt.... Aja de löser dig väl, får väl gå ut och roa migsjälv.. Over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0