2:a semesterveckan

Hela helgen har jag följt nyheterna. Kan inte sluta tänka på dom stackars ungdomarna som var på Utøya. Man kan inte ens föreställa sig skräcken som dom har upplevt... Är besatt av att läsa vad ungdomarna som överlevde gick igenom, hur paniken slog dom, hur dom sprang, vart dom gömde sig men framförallt hur dom överlevde! Vissa simmade iland, andra gömde sig i sovsalar och buskar. Vissa har varit bara några meter från mördaren, usch vilken ångest!! Följde nyheterna hela lördagsmorgonen. På lördag kväll åkte vi till maiju på tjejkväll och drack vin, väl behövligt efter min ultra tråkiga vecka! Den här veckan har vi hunnit med att bl.a. Åka till stan och gå på cornelis Vreeswijks museet. Den enda haken var att den inte fanns kvar! Bara en tom lokal.. Men men vi åkte till hans grav vid Katarina kyrka istället och efter de gick vi till hans park en bit därifrån. Dagen avslutades med fotografiska museet där man fick se massa negersnoppar!! Jösses! Tur att de var andra utställningar oxå haha! Imorgon ska jag och niko GÅ till Huddinge.... Omg.. Får se hur de går ;) sen på kvällen ska jag till Marcus årliga midsommarfest :) längtar!! Over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0