Vilken dag!

Oj idag har jag fått mkt gjort! Började dagen, som fortfarande är morgon för mig, att åka till farsta med Jessica. Hon skulle byta lite julklappar och jag kom BARA hem med två påsar! Och den ena var inte ens till mig haha
Ibland kan jag hålla i pengarna! Köpte en svart tubtopp på JC för 125 kr, vilken inte var så farligt!
De andra jag kom hem med var annes födelsedagspresent. Hon fick avrils parfym black star med en duschcreme till och en svart neccesär med nitar. Tror att hon blev glad iaf ;)

Sen åkte jag vidare till mamma och gissa vad vi gjorde.....vi spelade TV-spel wohoo!!
Vid 17 kom anne och plockade upp mig så åkte vi till centrum och handlade ingredienserna för dagens middag : Pasta med pesto och kycklig =) Så jävla gott!!

Nu sitter jag bara framför datan och spanar lite på fb och spelat massa zoo tycoon 2. Tack Jessica =)


over n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0