Internet

Så, nu är mitt internet tillbaka som vanligt igen! Nu ska jag försöka skriva här lite oftare...om de ens är nån som läser? jaja whatevah
Nyår var helt fantastiskt och NYKTERT! Jag, anne, vickan, niko, tommie och ellie åt trerätters middag och spelade sällskapsspel hela kvällen. Så jäkla mysigt! Måste göras oftare! Snart flyttar dom ju närmre! wihu!! Längtar så mkt tills februari!




Jag har vetat det länge... har vetat att det är något fel. Försökt förbereda mig mentalt, försöker tänka positivt.
men det är inte så lätt när man får det svart på vitt. Försöker att inte tänka för det gör ont. Behöver mig en regäl jävla stänkare haha. Men, alkohol får en inte att glömma, den bedövar bara för stunden.





Jaa hörrni, nu är det ett helt år Singel-Ullis har varit i farten haha och fan vad underbart det har varit!
Tiden går fort när man har roligt! =)


Oh, går du omkring och tror jag är förtvivlad
Och bara tänker på dig?
Och ångrar mig, hah, det kan du glömma
Om du vill veta om jag har slutat drömma
Och sover lugnt i min säng
Oh, jag önskar du var här nu så att du kunde se
Jag överlever utan dig

Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll
Komma hem när jag vill
Se en skräckfilm och sen kan jag somna igen
Utan dig tätt intill
Har min tidning ifred och en säng som är bred
Så bättre kan ingenting va'
Jag har allt jag vill ha
Som jag sa, när du ringde idag
Oh, jag ljuger så bra

Du kanske tror jag ligger här och gråter
Men baby där har du fel
Mm, man mister en så står det tusen åter
Jag går och shoppar och dricker dyra drinkar
Och jag tänker bara på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0