Helgen

Fredag: Annepanne hade födelsedagsfest! Det var jag och Erica och ett par finnar. Vi bestämde oss för att införskaffa ett "svenskt" bord och jävlar vad kul vi hade! Vi skrattade och sjöng och nynnade! Det slutade med att hela finska armén satt vid vårat bord för att vi svenskar är så förbannat coooooola! Fick förövrigt veta att det INTE heter scaart kontakt nej nej nej det heter scartt!! Fick onda ögat när jag sa scaaart....

Senare drog vi till Mirran. Vi dansade och skrattade åt alla jävlar som trodde att dom kunde dansa haha sen lurade Erica i mig shoten slippery nipple. Hon får alltid jätteont i magen när hon dricker den, berättade hon för mig men jag kände mig lite äventyrlig så jag svepte den.. Kl 2 stängde dom. Jag och erica kom ca 50 meter innan båda får en kraftig smärta i magen. TACK! Vi nästintill kryper hem...... Men vad gör det när man hade skrattat så jävla mycket hela kvällen?


Lördag: Kan inte röra min nacke. Sträckte de nog när vi headbangade på dansgolvet. Glömmer att jag börjar bli gammal! Låg hemma hela dagen. Mådde lite sådär...

Söndag: Åkte hem till Niko och mös med henne och Ellie. Kollade på massa gammla bilder och filmer och fick oss många skratt!! Var där från typ halv tre till elva =) MYYYYS!!

 

 

Nu sitter jag och håller på å dö för min granne borrar så förbaskat i väggen......vill bara skrika!!!

Ska snart till jobbet, till tystnaden, (knock on wooooood)

 

 

Over n out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0