Underbart på jobbet!

Har haft en riktigt trevlig kväll på jobbet, lite stressig på slutet med det suddar vi ut!
 Det har varit pubafton på jobbet ikväll och det har inneburit korv till alla, lotter, livemusik, Jorma på elgitarr och MYCKET dans.
 Ja jösses vad jag har dansat med mina tanter ikväll! Så kul att dom verkligen uppskattar det oxå. Dom har nog haft minst lika roligt som jag har haft =)
Och det är så kul att se så många kollegor, som antingen slutat för dagen eller varit lediga, komma på sin fritid! Man blir varm i hjärtat!


Imorgon ska jag bjuda på middag. Niko och Ellie ska hit (tommie kommer nog efter sitt jobb) och jag ska bjuda på min himelska Gulaschsoppa!
Måste skriva en inköpslista så att det kan bli någon mat =)
Kan ju inte komma ihåg allt i huvet ;)



Someone told me long ago, there's a calm before the storm.
I know, and it's been comin' for some time.
When it's over, so they say, it'll rain a sunny day.
I know, shinin' down like water.

I want to know, have you ever seen the rain?
I want to know, have you ever seen the rain
comin' down on a sunny day?



Well, Have ya?  Over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0