gaalen helg!

först och främst......LAPPEN SITTER UPPE! haha fick nog och satte upp min arga lapp på dörren och sen dess har ja faktiskt inte hört att de har ryckt i dörren!

Jaaa fredagen var minst sagt gaaalen! Bjöd Nikkan och Vidja grabbarna på middag, gulachsoppa blev det och den var omtyckt! Vi drack och hade trevligt och spelade spelet vi spelade på inflyttningsfesten: förfest. På ett av korten som Niklas fick stog det " gå skottkärra med personen till vänster om dig" och detta var självklart jag. Niklas tyckte att han skulle gå med mig men jag som var lite glad i hågen tyckte att jag skulle gå med honom, sagt och gjort, jag grabbade tag i hans ben och vi började gå....av nån anledning tappade jag Niklas och han skrek! Han hade landat på sin stortå! Han skrek och skrek och sa att den var sne... jag satte mig på huk och tittade och visst fan var den sne....han tittade bort och jag tog tillfället i akt och tog tag i stortån och drog den utåt och åt rätt håll...Niklas skrek som en dåre men lugnade ner sig när jag sa att tån var huffsat rak igen. På med fryst broccoli sen spelade vi vidare. Senare drog vi även till Mirran och drack och hade trevligt. Dagen efter fick jag veta att Niklas var på sjukhuset och att hans tå var bruten på TVÅ ställen. Stackaren har gips nu och ska ha de i typ 4 veckor.....PARTY     inte undra på att de knakade som fan när jag drog i tån..... (A)



over n out

Kommentarer
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Haha cp!

2010-09-29 @ 00:29:11
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0