14 nov

Oh, har riktigt ont i högra benet idag efter min och Nikos promenad igår, vi gick hemmifrån mig enda till farsta, men vi gick småvägar in vid fållan och längs vattnet så vi kom fram vid farsta badet. Jätte mysig sträcka att gå! Underbar natur! Mer sånt =)


Jaha är det nån mer än jag som inte har nån att fira idag? Känns ganska deprimerande faktiskt...jag tror att jag aldrig har firat fars dag... och ska inte göra det nu heller! hepp hepp nu går jag och begraver mig i täcken och kuddar denna regniga dag tills vickan kommer och spelar bingolotto med mig, men hon skulle komma sent för de är ju, Fars dag idag.....SUCK!



over n out

Kommentarer
Postat av: Vickan!

:(

2010-11-14 @ 18:29:49
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0