ja, jag vet...

Det har tagit lite tid för mig att uppdatera...men de har ju hänt lite....

Igår var jag för andra kvällen i rad hemma hos Niko! Väldigt mysigt bor dom! Vi har lagat god mat och kollat på Eva&Adam, haha snacka om nostalgi! Gud vad man kännde igen sig i den serien när man var yngre... tänk vilka problem man hade haha

Tidigare i veckan har jag legat sjuk för TREDJE gången de här året! hua! men som den lilla kämpen jag är lyckades jag ändå fira lite Valborg och gissa om jag hade kul! Bästa Valborg ever! Tack Niklas för att jag fick koma =) På lördagen åkte jag, Nikkan och grabbarna och bowlade lite.  Första serien kom jag sist tror jag, men andra serien kom jag två hihi :D Första är ju bara uppvärmning, det vet ju alla =)

Nu är Gotland bokat i sommar oxå, fan va najs =) Lääängtar till sommaren !!



over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0