seg på att uppdatera

ja rubriken stämmer tyvärr...... vet inte riktigt vad ja ska säga...

Nyår: Spenderades ute i Vidja, jag hade askul, vi åt gott, drack gott och spelade spel. Dock vart de ganska mkt bråk, men för en gångs skull bråkade inte jag, vilket var jävligt skönt!

Igår var en riktigt rolig kväll! Anne hade inflyttningsfest/födelsedagsfest så det var där jag spenderade kvällen. Dock gick jag på toa mitt under kvällen, och kom inte UT!!! Dörren hade gått i baklås och jag vände och vred men skiten satt fast! Utanför hörde man anne " Äh Ullis är bara full, de e bara att vrida om nyckeln!" Då tänkte jag i mitt stilla sinne, vem i helvete är de som är full egentligen? Jag vet väl förihelvete hur man låser upp en dörr!" Detta fick anne höra oxå haha. Alla stod och pilla i låset och jag skickade över nyckeln ovanför dörrkarmen så att dom skulle försöka få upp den från utsidan men icke! Den jäveln gick sönder! Så jag bad Vickan skicka in en cigg. De gjorde hon och då vart jag för ett ögonblick nöjd. Folk stog utanför och försökte fortfarande få upp låset men de gick inte. Jag sa åt folket att flytta sig så jag kunde sparka ut dörren. EN SPARK! dörren fick en spricka. TVÅ SPARKAR!  Sprickan blev större och jag frågade om jag skulle fortsätta och alla skrek ja. TRE SPARKAR! och dörren flög upp! Är man grym eller vad haha hur ofta får man göra de? Kände mig som en i charlies Angels haha fett grymt!!!!!!   BRÅKA INTE MED MIG FÖR DÅ SLUTAR DU SOM DÖRREN HAHA!!!

 

Tack för en trevlig och minnesvärd kväll! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0