Bang bang

bang, bang
he shot me down,
bang bang 
I hit the ground
bang, bang
that awful sound,
bang bang
my baby shot me down.




Träffade Niko idag! Längesen vi sågs nu, alldeles för längesen! Pratade och catchade up lita grann. Behövdes.
Imorgon ska jag träffa thess =) ska till hennes skola och vara smink modell, iih vad läskigt! Men spännande! Sen ska vi hem till henne och träffa Frida =)
På fredag jobbar jag kväll.... och på lördag ska jag jobba dag och sen ska jag hem till Jessica och gullBilly och äta middag och snacka skit! och på söndag jobbar jag 8-20, suck! men men de e pengar! Vill bara tacka kullis för de fina stödet man har fått! Tack ni är underbara!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0