Mitt hjärta stannade utav skräck!

 fy fan såg Paranormal Activity igår på Bio med Niko. det är den absolut läskigaste filmen jag nånsin sett och jag tror att niko håller med. Visst, jag är lättskrämd men den här filmen var ju bara vidrig. Både jag och Niko grät och skrek helt spontant rakt ut i bion. Och vi var inte ensamma om de heller. Tyvärr var de en jävla massa fjortisar på bion och allvarligt talat både sånna här skräckfilmer ha 18 års gräns. Men men, ni borde verkligen se den här filmen. Var väldigt rädd för att somna inatt om vi säger så. Man vet aldrig vad som händer när man sover.....


Innan bion var jag och niko och käkade på jensens. Det var de jag fick av henne i födelsedagspresent; en helkväll med Niko haha. Efter bion åkte vi till trångsund och hem till Fredrik. Där dracks det vin och öl i massor. Spelade även ett "hemmagjort ölspel utav en UNO-lek" och vem hade värsta flytet??? JO JAG :D:D:D




Bilder finner ni på FB




over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0