Vår!

Fan vad svårt de ska vara att uppdatera här då, å ändå har jag jobbat endast en dag på hela veckan. Som tur är har jag Nico. Hon har räddat mig från tristess dom här tre sista dagarna. I förrgår var vi i farsta och fikade. Nico kollade lite på klänningar och skor men köpte inget. Gårdagen njöööts för fulla muggar. solen är så efterlängtad att när den väl kommer så vill man bara sätta sig på en bänk med en cappuchino och en vän, och det var precis vad jag och nico gjorde igår :) Vi var även på konsert på hennes gamla skola och kollade in två stycken 3:ors sista sångkonsert. Fint sjöng dom, och skjuts hem fick vi av snälla christine. Då blev lilla ullis glad :)
Idag har jag och niko haft ett maraton av Desperate Houswives avsnitt och myst och ätit frukost tillsammans. Nu håller nico på och färgar sitt hår, undra vad de får för färg den här gången haha ;)  Senare var de snack om promenad och kasnke en cappuchino till, vi får se vad som hittas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0