.

Så, nu har jag varit i centrum och handlat. Ska nämligen laga mat åt Tobbe och svärpäronen. Dom har varit hos Tobbes brorsa och kommer hem vid nio så jag behöver ju inte direkt stressa. Kött, klyftpotatis, beasås och en maffig sallad står på menyn, hoppas att de kommer smaka ;) 

I lördags var jag och Nikkan ute på äventyr i raggarvanen ännu en gång. Då åkte vi till Nykvarn. Vad vi egentligen skulle göra där har jag ingen aning om, men de e bilresan som alltid är roligast :D Väl i Nykvarn gjorde vi inte så mkt. Alla drack öl förutom jag eftersom jag inte dricker sånt snusk ( eller behövde för den delen) och innan vi drog därifrån så dansade vi på dansbanan haha :D

Kommentarer
Postat av: Nicko

"eller behövde för den delen" Kunde inte sagt det bättre själv haha! ;)

2009-08-05 @ 20:17:25
Postat av: Ulrikahah

haha så sant som de var sagt!!

2009-08-11 @ 17:17:31
URL: http://sandblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0