Uschabuscha!

Nu är jag sjuk, IGEN! Allt är Tobbes fel, de e han som har smittat mig. Men jag antar att de e priset man får betala när man tar hand om sin lilla gullgris när han är sjuk. Just nu mår jag bra, hostar lite gran och blir väldigt fort ansträngd, men i onsdags mådde jag absolut inte bra. Hade ont i hela kroppen och på kvällen hade jag 38.7 i feber. Låter inte mycke men kändes mycket.

Natten spenderades hos tobbe. Låg och sov med kläder på+ duntäcke+tobbe som höll om mig+ en värmefläkt som stog och höll igång förfullt och ändå frös jag. Somnade till ett tag och när jag vaknade, kanske en halvtimme efter, så svettades jag som en gris, jag skojar inte, det rann ner svett från magen. Har aldrig svettats så mkt i hela mitt liv!!! Läskigt.

Jävla Nikkan och Anne som är/ ska bort. Nikkan ska åka en vecka till Egypten, sista minuten, och Anne är i england. ORÄTTVIST! Jag vill oxå! ta mig med....




Att du har mage att kolla mig rakt i ögonen, le och säga hej.
GAAAAAAH du är så vidrig!

By the way, spöade skiten ur dig inatt muhaha!!

Kommentarer
Postat av: anne

vem har du spoat upp nu da?? :p

2009-01-21 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0