trött, men taggad

Gud vad jag var trött på jobbet. Så trött att jag till och med somnade, dock på min rast ;) Jobbade långpass igår 8-20. Det tar ganska mycket på kroppen kan jag ju säga. Mitt på dagen ringer mamma och säger att hon har blivit magsjuk. Jag vägrade sova hemma så jag ringde nico och hon var snäll och lät mig sova hos henne. Så när jag slutade så begav jag mig först hemmåt för att hämta diverse grejer. Höll andan och andades genom min tröja hela tiden haha. När jag Väl kom till nico så hade hon och tommie lagat mat åt oss: Kyckling, pommes och örtsås YUMMY! Efterrätt blev en godispåse som dom köpt. Jag somnade reletivt tidigt, men som alltid när jag inte sover hemma eller hos tobbe så sover jag oroligt.

Imorse gick nico upp vid 7 med mig. Hon skulle tvätta och jag skulle jobba. Åh vad händer ikväll då? Det stod Bowling på schemat men de vart ändrat. Jag och marcus är taggade på att ta oss en liten sup. Emelie kan inte bestämma sig om hon vill,  anne är negativ och vickan ligger hemma med en illa stukad fot. ( best wishes to you my american princess! :D) Så what the fuck ska hända ikväll då?....


Har för övrigt tänkt pierca mig....i nipplen ;)
Berättade detta för mamma och hon tyckte inte om det. Senare på kvällen fick jag ett telefon samtal av min MORMOR. Hon babblade i 7 minuter om varför man inte ska ha piercing just där. Hon hotade tillochmed med att säga upp kontakten och bojkotta julklapparna nästa jul. De menade hon förstås inte min lilla rara mormor. - Jag hade en arbetskollega som piercade sig där...och hon.........bla bla bla.......





Kommentarer
Postat av: Nikolina

Jo what the fuck hände igår då? Jo, vi har kuuuul :) MIHIHIHIIH

2009-01-31 @ 18:44:24
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/
Postat av: Nikolina

uppdatera din pruttkorv :)

2009-02-08 @ 23:08:17
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0