Nu så...

Ja nu är de på gång. Jag och nico har suttit och kollat på resor idag och hittade lite interessanta grejer. Mallorca verkade både fint och var jättebilligt! Nu har jag resfeber. Sorry Anne, din och min resa får vi skjuta upp tills i sommar för jag måste åka nu! haha. Hoppas att du förstår ;) Vi köpte även massa fruktcocktail och gammaldags vaniljglass som vi åt idag YUMMI!

Daten som jag och Nico var på gick för övrigt bra. Mysig middag på Jensens vart de ( ofc) och sen såg vi Yesman. Skitkul! Nico skratta så hon grät, och jag skrattade åt henne haha. Den rekomenderas.

Imrogon ska jag jobba 7-14. Sen ska jag direkt på tåget med mamma och åka in till stan och på en demenskurs. De ska bli väldigt intressant. Hoppas att man får mkt användbar information så man vet vad man jobbar med :) Nä nu måste jag nog sova, annars kommer jag vara som en zombie imorgon...fast de e de nog redan försent för ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0