NEW YORK NÄSTA?!

Ja nu kasnkae man ska till New York oxå hihi. Vickan fyller nämligen 20 och vill fira den stora dagen i de stora landet i den stora staden :)
Så förmodligen lämnar jag sveriges yta den 22 april och landar i new york. Det gäller bara att hålla i pengarna tills dess... De kostar ju en del att åka dit och bo på hotell i fem dagar, men jag ska göra mitt bästa. Vill verkligen dit :D HOPPAS! HOPPAS! HOPPAS!

Just nu sitter jag hos annes syrra. anne duschar och vi väntar på att den snart nyklippta marcus ska komma. Vi ska sitta här och dricka lite, ja jag vet att de e tisdag, men ändå;) Just nu vet vi inte om vi ska vara här hela kvällen eller om vi drar in till stan. Marcus vill gärna till ett "chillställe" ( som han så fint uttrycker det) som heter Retro. Ska tydligen vara lungt, skönt och billigt där. jaja vi får se vart kvällen slutar. Med dessa två vet man ju inte riktigt alltid.

Alla hjärtans dag var jättemysig och spenderades förstås med tobbe. Tanken var att vi skulle käka på nicos restaurang, men de var proppfullt. Så vi gick vidare, nerför drottningholmsgatan mot gamla stan. Fanns inga bra eller billiga restauranger där så vi fortsatte vår promenad till slussen. Därifrån tog vi tunnelbanan till Söder och Mariatorget. Där hittade vi en gullig restaurang som vi bestämde oss för att gå in på, stora Viking. Efter middagen bar det hem till tobbe, med ett litet stopp i centrum för att handla lite mys. Sen kollade vi på film och bara njöööt :D


Kommentarer
Postat av: Anne

Jag vill också till NY :( haha

2009-02-19 @ 11:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0