Magsjuka är hemskt!

Idag har jag mått illa hela dagen. VAr uppe på toa fem ggr inatt, och kräktes tre av dom gångerna. Mådde så sjukt illa att jag fick bädda fint på tobbes toa med handdukar. Somtur var hade han ställt in värmefläkten ( lalalav you)  på toan så jag slapp frysa så väldigt. Eftersom att jag princip var vaken hela natten så har jag sovit hela dagen mellan 14-19. Hoppas att jag kan somna sen ikväll. Jag kan ju trösta mig med att jag inte är den ända med magsjuka, Nikkan på jobbet har de oxå, så vi har suttit och smsat hela dagen och berättat för varandra hur hemskt vi mår ;)


Nu är även New York resan bokad. De blir jag Vickan och Anne som åker. Fatta vad kul ! Tre galna brudar i new york!!


Kommentarer
Postat av: Vickan!

New York, here comes the three crazy babes!!!! :D

Längtar!!!!!

Rektum!!!!!!!!!!!! :P hahahahahahaha

2009-03-05 @ 00:05:56
URL: http://vickye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0