Idag kan jag ha räddat någons liv!

Japp idag var nämligen jag och Vickan och lämnade blod i blodbussen. Fyfan vilka stora nålar dom har! Kände hur mitt liv rann ur mig när mitt älskade blod rann ner igenom slangen och vidare ut i den långsamt guppande påsen. Att titta på påsen fick mig att må lite psykiskt dåligt så jag försökte att undvika det. Satt och sög på sugröret till min festis som jag hade fått. Vickan fick ingen haha, hon var tvungen att själv be om en, medans jag blev serverad som en drottning haha. Jag har tydligen den vanligaste blodgruppen A+. Sköterskan sa att de är oftast brist på den blodgruppen så jag kände mig ännu säkrare på att detta är något som ska fortsättas att göra   =)

Kommentarer
Postat av: Victoria!

Japp, inom 6 veckor har vi räddat ett liv :D we are such good citizens!!

2009-12-08 @ 22:58:15
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Nikoslajna

Ja, tänk om man var lika modig och duktig som du :(

Julbord imorgon!!! :D

2009-12-09 @ 22:49:19
Postat av: Maria

Hejshejs, kände mig tvungen att kolla in bloggen som stulit namnet jag ville ha;) Men den ser mkt bättre ut än min som är under renovering så tkr du tar väl hand om namnet Sandblad!=)

2009-12-20 @ 20:53:42
URL: http://ialand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0