Långtråkigt att vara sjuk!!

Ja, här har man suttit och hostat, snorat och nysit oavbrutet i en vecka. Då blir man ganska rastlös... Så jag åkte med nico till farsta så hon kunde köpa gymkort på farsta simhall. eller tekninskt sett så köpte hon ett 10 ggr kort. Själv behöver jag inte köpa nått eftersom jag får gå där gratis genom kommunen. Känns riktigt bra att vi har tagit steget och fixat det här, efter veckor av snack ;)

Efter besöket där bar vi av till Farsta centrum, vi behövde båda införskaffa varsin mascara. Jag köpte även en ny borste som verkligen var välbehövd eftersom att jag lånar mammas annars. När vi var klara på H&M gick vi och fikade och snackade massa skit, som vanligt haha.

På bussresan hem kom jag och nico överrens om att vi ska käka julbord nu i jul. Vår första tanke var SÅGBÄCK! haha BILLIG SPRIT!! har skickat iväg ett mail, så nu är det bara att HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0