Långsamma Måndag!

Dom som känner mig vet att jag älskar att sova. Vet inte riktigt varför, ibland är det bara skönt att få fly in i en annan värld och ta en liten pause. Idag har jag sovigt i princip hela dagen: vaknade vid nio då tobbe ringer mig, somnar om och vaknar vid halv tolv då tobbe återigen ringer. Han kommer hem till mig, vi tar ett varmt bad och myser. Somnar igen vid halv två, sover till fyra, går till centrum och handlar pizza, går hem till tobbe och äter den och somnar igen och vaknar vid nio. HAllå! Är detta möjligt?. Nu sitter jag och är superpigg vilket absolut inte är bra eftersom att jag jobbar 7-21 imorgon. Hjälp hur ska jag orka?

Idag i badet bestämde jag och Tobbe att vi ska ha myskväll på fredag och laga middag tillsammans och kolla på någon mysig film...men vilken??



Aja bye bye for now!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

ULLA <3 BERTIL eller vad den nu hette?

Nej, ushc vad jag är okänslig :(

2008-10-07 @ 02:13:00
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0