31 oktober

Idag har jag och mamma storhandlat på willys. Egentligen skulle vi bara handla mat inför min födelsedag men jag och mamma är ganska duktiga på att "förhandla" oss hihi. Som tur var så var tobbe med oss så vi fick skjuts både dit och hem och det behövdes verkligen eftersom de ösregnade och vi fick ihop allt som allt 5 påsar mat. Han är bäst :D Juste, glömde skriva förut att han har köpt en bil, finally!  Sen blev det hamburgare när vi kom hem och så kollade vi på nån konstig komedi som hette typ- den nakna trummisen, eller dy.l.

Resten av kvällen har jag spenderat med nico. Tommie fixade cider till mig tills imorgon iiih vad kul det ska bli! Sen satt vi hos nico och spelade kort och drack te. Hjälpte även nico att färga håret, mörkbrunt vart det och de var även målet med denna färgning.

Imorgon då? Jo då ska jag hem till empa och träffa dom gamla goda klasskamraterna. Fan vad jag ser fram imot det! Saknar dom verkligen. När man är med dom kan man verkligen go nuts! och det behöver jag nu känner jag.  Stackars nico fick lida ikväll för att jag fick ett litet damputbrott MEN hon började! Hon petade på min *beeeep* och nöp mig i tutten så jag nöp tillbaka, lite hårdare förstås, och så var det igång haha.
Kvällen slutade med rökning vid tvättstugan och prat om *beeep*

Only Najkoh knows ;)


Kommentarer
Postat av: Nikolina

HAHAHAHAHAH :D <3<3<3<3

2008-10-31 @ 01:05:41
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0