Så nu är man 19?

Ja, enligt almanackan så är jag tydligen det. Känns riktigt bra faktiskt. Känns inte så speciellt om jag ska vara riktigt ärlig. Fick massa fina presenter igår, men den bästa, allra, allra bästa var från min älskade pojkvän Tobbe av honom fick jag *trummvirvel* HELA JÄVLA VÄNNERBOXEN!!! IIHHH vart så himmla glad :D Bästa presenten ever!! haha fan vad fjortis det lät haha. Fick även massa kläder, vinterjacka och vinterskor, parfym magnifique från lancome, väska och massa kokböcker :D Och nico ska bjuda mig på bio som present, då ska vi se Saw V. Vart dock lite besviken då flertalet av mina vänner inte sagt något...kasnke är vi inte vänner påriktigt?

Påtal om nico så var vi två på äventyr idag. Vi åkte till länna, men innan vi kom dit hoppade bussen över mig och min busshållsplats och man såg en chockad, ledsen nico åka förbi. Men som tur va så skjutsade tobbe oss till Länna. I två timmar sprang jag och nico runt där och letade födelsedagspresent till hennes mamma som fyller år idag. Det blev en vattenkokare och en slags krukgrej haha Jag letade även lite julklappar och hittade lite grejer till mormor och anders. Ja jag vet att det är lite tidigt men då slipper hela min nästa lön gå till bara julklappar.

Juste, nu var det bokat och klart! Jag och mamma ska åka rock-tåget Killer Train och se Jerry Lee Lewis i Leksand!
Den 29 November drar vi!

Stockholm ca 13.00
Uppsala ca 13.40
Sala ca 14.10
Avesta/Krylbo 14.50
Borlänge 15.50
Leksand ca 17.00
Framme ca 17.00.

Insläpp till konserten 18.00, tåget går hem direkt efter konserten ca 01.30

KONSERTEN:
18.00. Dörrarna öppnas - Rock´n Roll DJ
19.00. Konsert med KINGEN
20.00. Rock´n Roll DJ
20.15. Konsert med EVA EASTWOOD 
21.00. Rock´n Roll DJ
21.30. JERRY LEE LEWIS
Efter konserten spelar Rock´n Roll DJ fram till 01.00.


Fyfan vad ballt! detta är hans sista konsert i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Snygg-Erica

Jag sa grattis! :)

2008-11-03 @ 18:54:31
URL: http://ericaelfgren.blogg.se/
Postat av: Ulrika

HAHA ja de gjorde du, tack för det :D

2008-11-03 @ 21:06:17
URL: http://sandblad.blogg.se/
Postat av: Ulrika

HAHA ja de gjorde du, tack för det :D

2008-11-03 @ 21:27:44
URL: http://sandblad.blogg.se/
Postat av: L

gills inte ett facebook grattis? :(



Fett kul resa du kommer få :) PUSS

2008-11-08 @ 14:08:53
URL: http://lindapeterssonr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0