Teater och ESC


I fredags var jag och anne på bio, vi kollade på den nya skräckfilmen Shutter som är gjord av skaparen till The ring och The grudge. Våra förväntningar var höga, men vi vart lite besvikna eftersom at den inte var superläskig, vilket vi, eller aa, JAG hade hoppats på. Men den var ändå rätt bra, den hade lixom förklaring på varför allt var som det var :)

I lördags åkte jag, vickan och anne och kolladepå teater i Kärrtorp. Det var Vickans kompis Palmira som var anledningen till att vi kolla. Teatern var jättebra och mkt underhålalnde, men de e lite svårt att förklara vad den handlar om, så jag skippar det. Vickan var såååå stolt över Palmiras insats, de var nästan så att jag kände en liten aning stolthet också ;)

Efter teatern drog vi hem till mig och kollade på Eurovision song contest och färgade mitt hår. Snacka om att jag och vickan skrek när Sverige fick 12:an haha ojojoj stackars grannarna :) Sedan hånade vi anne lite eftersom finland kom efter sverige MUHAHA



Kommentarer
Postat av: anomonous

Amerikanska shuttern kan man förstå att den inte var bra, amerikanerna förnyar japanska filmer som sagt, skall du satsa på en riktigt läskig film så kollar du på den koreanska/japanska verren av shutter:D

2008-05-27 @ 02:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0