Kväljningar x 2

Idag hade vi kök och då skulle vi stycka fåglar och kyckling. Det vara ganska kul, ända tills lukten började vandra upp för min näsa. Vickan och anne stod redan och halvspydde i handfaten vilket inte gjorde de lättare. Jag joinade dom och stog och hulkade som en galning. Hade jag ätit mer frukost hade jag inte haft kvar den om vi säger så ;)
Det vart så illa att jag och vickan var tvugna att sätta oss utanför och tårka tårar och andas. Vi går in och försökar ta nya friska tag, men saken blir inte bättre när dom inte hade tagit bort fötterna på några stackare. Så där går marcus runt med små fågelfötter och skändar de döda fågelkropparna. Fy marcus! inte leka med dom döda!!!

Lite senare upptäcker våran lärare att musslorna från förra veckan låg i kylskåpet, och när dom åkte fram, åkte även kväljningarna fram igen. Så tillbaka till handfatet bar det, och jag och vickan stod och hulkade igen.

Lite senare, när magarna hade lugnat ner sig dock, så hade vi studentluch. Den var trevlig, men jag och vickan råkade skratta lite åt emelie, som blev skitförbannad ( som vanligt : P) och det resulterade i att vi inte kunde sluta skratta. Jag skrattade så mycket att jag råkade spotta mat mellan emelie och vickan som satt framför mig haha
kan inte sluta garva när jag tänker på detta haha XD

aja, dagen var bra och ganska lyckad ;)


Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0