Fredag :)

Äntligen är det fredag, är så jävla slut just nu, vet inte om jag hade orkat en dag till. Nu är nästan allt plugg slut, har bara min religionsuppgift kvar! Den skulle lämnas in på måndag så jag behöver inte stresse så mycket eftersom att jag har helgen på mig.

Folket ska hem till empa idag, men jag orkar nog inte åka dit, har varken cigg eller dricka ELLER pengar :( suck, det suger att vara en fattig student..... får väl sitta hemma och ruttna istället buhu, det är synd om mig... Ja ibland får man tycka synd om sig själv haha och idag är en sådan dag eftersom den har vart hemsk!
har haft redovisning på projektarbetet idag, gick bra men det gick likförbannat åt helvete. Jag är en sån person som blir röd i ansiktet när jag är närvös. Men inte nog med det, så skrattar linda så mkt att hon måste gå ut, och andreas sitter oxå och skrattar. Har nog aldrig känt mig så förudmjukad förut! fyfan vilka kompisar man har!!!


Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0