För jag har tagit studenten!

Att dricka alkohol på morgonen i värmen är inte att rekommendera. Fan de tar två glas champagne så börjar man sluddra, var lite rädd att man inte skulle få komma in :S

MEN i förrgår kl 14.00 sprang jag ut genom skolans portar och ut till friheten. Det ända problemet var att jag inte hittade min familj!!!
Jag sprang och sprang och letade. På vägen hittade jag nico, thess och frida som var där för att kolla på mig! :D När jag kramat dom fortsatte jag att springa tills jag såg min skylt: en 2.5 meter stor bebis! Japp, min morsa hade inte fixat en sådan där liten skylt som alla har , nejnejnej, min ska vara 2,5 METER!!!! HAHA man är väl älskad ;) Träffade även min pappa och mina småsyskon, tillsammans med min farmor, tobbes föräldrar och han själv, och andra släktingar från mammas sida. Stog och tjattrade lite med dom innan jag och Tobbe begav oss till flaket.


                                         
                                                                       Fler bilder kommer sen!

På flaket var det röj! Jag och anne tyckte dock att det var lite svårt att hålla balansen när chauffören svängde och tvärnitade hela tiden ;) När flakresan var över kom Anders och hämtade oss, och vi begav oss till min mottagning. Där väntade nästan tjugo pers, och mer skulle de komma :S Mottagningen var perfekt!Tack mamma för all den goda maten och tårtotna! Vissa av oss satt och fira till nästan tolv haha ;)

Igår hade anne mottagning, detta innebar MER SMÖRGÅSTÅRTA!!! jag älskar smörgåstårta för dom som inte fattar det ;) Vi bestämde oss att dra ut till det nya stället "huset". är vi lämnade annes hem var både jag och vickar riktigt runda om fötterna eftersom att vi redan hade druckigt ungefär TRE flaskor vin ! Det var ett rent under att Janni ( annes nyktra kusin) orkade skjutsa oss både dit och hem, men han klarade det! Våran kväll slutade ganska tidigt, och min morgon idag, började med en förjävla huvudvärk!   och idag ska jag på vickans mottagning, haha ännu mer gratis dricka och mat ;)


Kommentarer
Postat av: jonna

GRATTIS ! : )

2008-06-11 @ 02:11:53
URL: http://joachimsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0