13 Mars

Är så sjukt trött på alla jävla läxor vi har! Hinner ingenting!!! Har inga pengar heller!! ååh vill bara gråta just nu, orkar inte mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aja igår gick jag till blodbussen med mina klasskamrater och tänkte lämna blod till dom stackars blodfattiga men jag fick inte lämna blod direkt. Jag kom ut med ett plåster på armen och en smakis juice i handen. Jag fick nämligen lämna ett blodprov innan jag får lämna blod, visserligen fattade jag det ochkså men jag trodde att dom gjorde de direkt i bussen;) Aja tre kapslar blod tog dom från mig, och det gjorde nästan inte ont alls. Jag hade föreställt mig värsta smärtan men allt gick helt okej :)

Igår åt jag även tre rätters middag med Marcus och Anne på min skola. Det var vickan och emelie som lagade den utsökta matan. Till förrätt fick man grillad tonfisk, varmrätten var anka med potatisbakelse och chokladbalsamicosås och efterrätten var en lakrits -savarin. MUMS
Efter en trevlig kväll och en trevlig middag som endast gick på 20 kronor skulle jag åka hem.
Det höll på att sluta olyckligt eftersom att busschauffören var helt jävla cp i huvet! Idiot!

nä nu måste jag fortsätta med min meny
tack och hej, leverpastej.... hihihi så orginell jag var ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0