10 Mars

Helgen var kul! På fredan var jag och mina kära klasskamrater och bowla WOHOOO! jag har fan tjatat om det i snart tre år nu! och äntligen fick jag som jag ville. Fredrik vann med typ 170 poäng sen kom timmy med typ120 eller nått? Sen kom empa med 84 poäng och slog mina 80 poäng! Marcus hade lite mindre än mig...runt 70 och anne klarade precis 40 strecket hahahahahahahah :D:D

I lördags åkte jag hem till marcus för att spela. Vi gjorde allt annat än att spela! Marcus bjöd mig på tre shot och jag köpte dricka av emelie så jag kunde bli sådär härligt full, anne håller nog inte med;)
Vid halv tolv åkte jag med anne till visätra för att hämte hennes syrra ( anne var nykter) och vi åkte tillbaka till marcus. Annes syrra var ett lika stort partyanimal som jag så de va skitkul! Ungefär tjugo över tolv skulle vi åka, då anne och hennes syrra tillfälligt bor i skogås hos deras kompisar och passar deras hundar fick jag skjuts hem. Bilfärden gick jättebra, jag och Laura ( annes syrra) satt och sjöng för fulla strupar i bilen och stackars anne var tvungen att lyssna ;)
När vi kom till skogås vart vi stoppade av polisen, jag visste att anne inte hade druckigt eller ens smakat någon dricka men likförbannat vart jag skitnervös. När vi körde in till sidan höra jag laura säga- Anne du är jävligt trevlig, Ulrika du håller käftet, och jag, jag är oxå tyst. Det funkade! Anne blåste grönt och vi fortsatte de sista femtio metrarna upp för backen.
Dom hämtade hundarna och jag gick till tobbe och sov :D


PÅ onsdag ska jag vara duktig. Även fast jag hatar blod och är OTROLIGT spruträdd så ska jag och några i klassen lämna blod i blodbussen som kommer till huddingegymnasiet. Lite stolt känner man sig allt när man kan göra något så bra för samhället :)
nej nu ska jag vila mina stackars fingrar som suttit och skrivigt meny hela dagen
Puss och pök, jävlar vad han dök

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ditt lilla fyllo! :D men så farligt var det inte, förutom att du inte har så bra sångröst så mina stackars öron har ont :) tihi

2008-03-10 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0