tihi

hade min första körlektion idag sen jag körde sist, vilket var den 11 mars haha
hur fan kan de ha gått så lång tid?? Aja, hur som haver så gick allt jättebra,hade bokat en dubbellektion och jag kom ihåg allt som vi gick igenom sist, så hon tyckte att det var dags att börja köra på landsväg, låter kanske inte så speciellt tycker ni, men att köra i nittio på små landsvägar är lite läskigt!

Sedan sa min körskolelärare att vi skulle ta motorvägen hem GAAAH! var det ända jag tänkte, herregud, motorvägen?? är jag verkligen redo för det? Men som det lilla miraklet jag är och lättlärda tös så fixade jag det! ORDENTLIGT! är som född med körkortet i handen haha nej nu ska jag inte bli för mallig men ändå, motorväg haha där kör man ju i 110 km/h och det har jag gjort hihi :D lite stolt måste man ju få vara :D



bye bye for now!

Kommentarer
Postat av: Victoria!

Hihi! Faan det låret kul! Grattis :D KRYSSNING SNART!!! :D

2008-07-26 @ 23:26:47
URL: http://vickye.blogg.se/
Postat av: Thess

du ska vara stolt :D

2008-08-02 @ 01:57:59
URL: http://theresekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0