1 Juli

Idag gick det jättebra på jobbet. Hade skönt pass idag 12-21, och pga av bussarna inte går var jag tvungen att cykla. Eller egentligen hade jag tänkt att börja göra det ändå, men fyfan asså, det var stekhett idag, bara uppförsbackar (enligt mig ) och ont i baken fick jag oxå haha. Har fått mkt beröm idag, igen :P Känns så himla skönt att jobba där asså, har jag nämnt de förut ;)

Nä nu ska jag nog göra lite te och lägga mig och mysa i sängen, tyvärr ensam, snyft. Träffar inte Tobbe lika mkt som jag vill nu när vi båda jobbar och står i. Aja hoppas att ni har det lika bra som mig,     tjing!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Go Ullis! Go Ullis!

2008-07-03 @ 12:52:34
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/
Postat av: Linda :)

Du frågade om Maria har slutat,

Ne hon ska få barn i Augusti nu, så hon blir Mamma-ledig och Magnus tar över i ett år (:

Puss

2008-07-21 @ 11:27:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0