Den 22 Januari

Nu har jag fått skäll av Marcus för att jag aldrig uppdaterar min blogg, så, ÄR DU NÖJD NU ELLER?! hahah

påtal om Marcus, Vi har hittat ett nytt intresse tillsammans och det är att stoppa ett finger i vattenslangen nere vid kylarna i min skola och sen sätta på vattnet och se hur fingret flyger ut haha men idag uppgraderades det! vi stoppar även slangen i munnen (kan verka lite äckligt haha) och ser hur varandras munnar fylls av vatten och sedan hur det sprutar ut haha ;)

image6



Vad har hänt mer? Jo jag ska börja med ett nytt och hälsosamt liv så att jag går ner i vikt tills studenten (USCH!!!)
Jag och Frida var ute och sprang i förrgår, eller sprang och sprang, det blev inte så mycket springade eftrersom att min kondition inte är den bästa men fan vad det kändes i högra skinkan, vänstra låret och högra vaden haha.

Tack för mig och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Marcus

HAHAHA! du ska ju inte avslöja våra intressen ;D

2008-01-25 @ 14:40:55
URL: http://www.metrobloggen.se/Nicolson
Postat av: Thess

fett bra att han klagade !! ^^

2008-02-07 @ 22:40:14
URL: http://ThereseKristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0