22 februari- Studentmössan= ÅNGEST!

Som ni säkert har läst i alla mina klasskompisars bloggar så har studentmössan kommit, och jag vill bara gråta! Jag provade den igår och jag ser så vuxen ut! Studenten är något som jag trodde att jag aldrig skulle få uppleva, den har alltid varit så långt borta lixom. Men inte längre, nu är det 98 dagar kvar bara. 98 dagar går ju hur jävla fort somhelst och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Helt ärligt vill jag bara dö, krypa under marken och inte existera. ÅNGEST! ÅNGEST! ÅNGEST! fan, fan, fan!!  Jag vill inte vara med längre, vill inte växa upp. Jag är ingen arbetar människa, jag är ingen skolmänniska heller.  Vad fan ska jag göra med mitt liv?! Vill bara krypa under  jorden just nu, bara försvinna in i glömskan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0