20 Februari- bebis och UNO

Igår gjorde jag och anne korv. Man börjar med att trä på en tarm, vet dock inte vilket djur den kommer ifrån, på en slags metallpipa och sedan maler man i köttet, och vips man har en korv! Jag och anne tyckte att detta var ganska roligt, speciellt när tarmarna som inte användes blev uppblåsta och gjorda till en hatt :P









Och igår fick jag även KLIPPA, inte snagga min brorsa hur kul somhelst och han vart värsta hunken!





                                                                                                                                                                      

Idag åkte jag och träffade Della tillsammans med Thess, hon har världens sötaste bebis!!!! Han heter Alexien och blir två månader imorgon.



Senare idag träffade jag Nico, vi rökte, drack te och spelade UNO hihi jättemysigt!


Kommentarer
Postat av: Daniella

Det är helt okej :)

2008-02-22 @ 07:48:07
URL: http://daniellalamb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0