Äntligen!

Förlåt att jag säger det, men fan va skönt att julen är över! All stress, all mat, alla julklappar. Tur att de bara e jul en gång om året. Vad har man fått i julklapp då? Jo jag och patrik fick ett Wii :D Sen har jag fått påslakan, elvisp, brödrost( ja mamma vill att jag flyttar nu ;) ) lite kläder och underkläder :D Av Nico fick jag en stor mysig halsduk och ett par tumvantar :D Av Anne fick jag en jättefin dikt, vet dock inte om hon har skrivit den själv...


Himmelens gyllene stillhet
till jorden hon bär.
Till en värld med så många droppar,
i vardagen strid och slit.

Se! Vilken mystisk glans!
Hjärtats ängel-
vars tanke är av sten och stål.

Dagarna hon förvandlar,
så från grus till ädla stenar.
I gott och ont:
Hon håller i livets kista.

Kärlekens rikedom-
Min kamp och din ande därtill.

Tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0