ojojoj

Igår jobbade jag på Nalen :) Efter fem minuter skar jag mig ganska djupt i tummen haha ;) det märks tydligt när man inte har lagat mat på ett tag, man tappar lixom allt. Jobbade även där idag och ska jobba där imorgon. Hur det blir framöver får vi se. Jag ska vara extrahjälp och hoppa in de dagarna som det är stora bokningar,vilket det är imorgon, ca 300 pers ska komma och käka. Damn! Hungry people on the way!
Träffade Linda idag oxå, eftersom hon oxå jobbar på Nalen. Var skitkul att se henne igen, vi har inte träffats sen studenten :O Lika bra att jag smörar på lite eftersom att jag vet att du läser min blogg Linda ;)

Annars mår jag väl hyfsat bra, ska skriva ett långt klagomålsbrev till Gud dock. Var förkyld för ca 3 veckor sen och nu är jag täppt i ena näsborren! SKIT OCKSÅ!

På mitt andra jobb, är väl allt som vanligt förutom att vi förlorade en boende i fredags. Jag tog det ganska hårt. Fan de e sjukt hur man kan fästa sig vid personer så hårt om man bara har känt dom i drygt två månader :/


      R.I.P    
P . J.



Bye bye for now!

Kommentarer
Postat av: Thess

vad kul att du ska joba på nalen :D yo go girl !! work work work ^^

2008-08-14 @ 23:17:55
URL: http://theresekristina.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha smöra på du, & du tack för igår :)

2008-08-20 @ 23:51:31
URL: http://lindapeterssonr.blogg.se/
Postat av: Thess

uppdatera !!!!

2008-09-15 @ 15:52:04
URL: http://theresekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0