15 april

usch, nu regnar det ute....vad ska jag göra? ska jobba om två timmar och behöver fördriva lite tid.....kasnke ska man ta en liten powernap??På torsdag har jag studentskiva, ser dock inte fram emot den så värst mycket, känns som att det hela kommer att bli en flopp. Inga pengar har jag heller, och skor behövs.........suck!!!
Nej nu ska jag sova

bye bye

P.S håller tummarna för Emelie och Vickan som är och tävlar i kök i haninge, och Linda och Sandra som tävlar i servering! Hoppas att ni vinner! :D

Kommentarer
Postat av: Thess

det är inte den fulaste bilden på dig ! jag har allt fulare ;) hehe
jag tycker faktiskt den bilden är fin, iaf på dig, men jag får bjuda på mig själv lite ! min min är ju helt oförsvarlig

2008-04-15 @ 14:40:43
URL: http://ThereseKristina.blogg.se
Postat av: Nikolina

Nej vi kommer ha jättekul på din skiva. Det ska tant-Niko se till ;)

2008-04-15 @ 22:56:49
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0