28 November

oj oj oj nu var det längesen man skrev här, kollade just in vickans blogg och kände att jag oxå behöver uppdatera. Förresten vill jag bara säga SAKNAR  DIG VICKAN! KOM HEM NU!!!

praktiken är slut om en och en halv vecka. Det blir vad kirshti skulle säga ett HALLELUAH MOMENT!!
Snart slipper man slaaaava!!!
Juste det har kommit en ny kock till Nalen...Daniel.. Han är snäll men lite konstig plus att alla sexskämt gör att han sjunker lägre ner på min lista över favoriter haha.

haha måste berätta om anton haha! Anton är en kille som jobbar på nalen i servisen. Det blir svårt att förklara den roliga situationen men han  rammlar och de såg så kul ut haha, sitter faktiskt och garvar i denna sekund haha.. hmm vad mer har hänt? Jo juste jag har fyllt 18 tihi grattis i efterskott till mig :D
Min födelsedag var underbar. Den bästa hitills, tack till er alla som ´var med och uppvaktade mig :D Födelsedagskvällen börjar med att jag, tobbe, nico och frida åker hem till emelie för atyt förkröka. Dit kommer även marcus, timmy, sandra, linda vickan och anne,  glömt nån?
runt nio tiden drar vi oss mot stan och Viperroom på fridhemsplan. Där fixar mina kära älsklingar så att DJ:n spelar Happy Birthday för mig :D:D De va skitkul :D sedan kom jackie och runken dit. och d et var jättekul att äntligen få träffa jackie :D

nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva, tuddelue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0