12 Augusti- @ Vickan

Vickans fest var skitrolig :)
Började kvällen med att vänta på mat i 2 timmar :( jag var vrålhungrig haha sen stog alla och dansa och skrattade och hade kul.
Senare på kvällen åkte emelie och linda hem och vickans kompisar gick också för att krypa till kojs. Vi tre tider får Anne, marcus och timmy för sig att dom ska på promenad så jag hakar på.

Vi gick upp för en liten stig och kom till en upplyst väg. Vi vek av från den rakt in i skogen. Stigen försökte vi lysa upp med våra mobiler men de gick inte så jättebra. Vi går i skogen länge och jag och marcus går längst bak tillsammans i armkrok. Rätt som de var satte timmy på ett ljud på sin mobil, och vad tror ni händer?
Jo, marcus släpper mig, puttar mig bakåt, kutar som bara helvete, och lämnar mej ensam kvar. FY FAN! TVI!
Senare kommer vi fram till ännu en upplyst väg. Men vi är vilse och vet inte hur vi kommer tillbaka till vickan. anne ringer henne och medans vi går upptäcker vi att det går någon mystisk person bakom oss, helt svartklädd.

Jag får panik men Timmy säger att de inte e nån fara och att vi kanske skulle fråga honom om vägen.
I helvete heller säger jag, vilken jävla normal människa går runt här för sigsjälv klockan 4 på morgonen?!
det har du iof rätt i säger timmy och vi ökar takten.
Jag har totalpanik ,men sedan säger timmy - de e lungt, jag kan karate. Han går och värmer upp händerna och ska jag vara helt ärlig så kände jag mig inte direkt trygg för den sakens skull haha

Vickan har nu berättat hur vi ska komma hem och säger att vi ska upp för en grusväg. Vi hittar den, och medans vi går upp håller alla koll på att mannen som gick bakom oss inte förföljer oss.

Det gjorde han naturligtvis inte. Ovanför den otroligt långa backen kom vi till radhusområdet, och vi närmade oss vårt mål. När vi nästan är framme ligger de en fjortis på marken och mummlar medans kompisarna står där. Vi gick förbi och var framme!

Marcus gick och la sej men jag, anne, vickan och sigge satt och spelade Tecken. Jag och anne var på lag men de gick inte så bra för oss. Vi var vakna hela natten men timmy låg och sov i soffan i vardagsrummet. Vickan ropade lite försiktigt på honom för att se om han var vaken. Han svarade och vi lurade i honom att klockan var tio istället för sex. så han gick upp, klädde på sig. Vi sa åt honom att gå upp och väcka marcus och de försökte han men macus ville inte gå upp. Sedan upptäcker han att vi har lurat honom. hahah fan va vi garva :)
 
20 i 7 hoppade jag och anne i säng ( inte på de sättet) och halv elva kom vickan in och väckte oss. Vi gick upp och gick till köket där köksbordet var helt uppdukat med frukost MUMS! Senare åkte vi hem.


Jag är trööööött.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0