29 april

Jag har inte skrivigt på så länge så nu ska det uppdateras här i bloggen....


Fredas: Var jag på fest hos anne, jag hade jättekul :)
kvällen börjar med att ja ska öppna min Törley som ja köpta av anne, jag korkar upp den och upp for även en fontän av min dyrbara alkoholdryck. Marcus asgarvar och frågar varför ja inte stoppade ett finger i hålet..... Så långt tänker väl inte jag hallå....
sedan satt vi runt annes köksbord och diskuterade växthuseffekten och djurplågeri, snacka om att festen gick åt fel håll, alla blev deprimerade haha nä då.....
sen satt jag anne och timmy på balkongen och rökte. Plötsligt ser man Peter titta ut genom gardinen...jag och anne börjar asgarva....sedan sitter jag och anne och diskuterar diverse saker men blir STÄNDIGT av´brutna av Timmy som börjar snakca och skrika...anne skriker käften men inte fan slutar han så jag och anne gick in.
Sedan kommer några tråkiga grabbar från hagsätra, säger ingenting till nån, utan sitter bara tysta för sigsjälva... sedan sätts botten anna på i annes vardagsrum och peter kommer inrusande och börjar dansa haha vilken syn :P
hagsätra-töntarna drar och snart är det även dags för mig att dra. Marcus, Sandra, Timmy och emelie ska oxå dra så vi går samtidigt...jag och emelie gick lite före dom andra ner för en lång brant stig från annes hus. plötsligt när jag kollar bak ser jag timmy rulla ner för slänten haha fy fan va ja garva :P
när jag sedan hade bytt tåg i älvsjö så var de nån omogen jävel som hade sprutat en bransläckare i tåget så de gick knappt att andas :( sen mötte jag tobbe och gick hem :)

Lördas: hände inget speciellt, var med tobbe först sen gick jag hem och åt grillad mat och hade en mysig hemmakväll med mig själv

Sönda: Idag ska jag och nico ha myspys, vi ska svulla och kolla på film wihu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0