21 april

vet inte vad jag ska tro.....är det sant? eller inte......
han sa att det var efter gotland och det var sant som du sa, vi var väldigt ofta då, så varför skulle du gå till henne...?
men varför skulle han hitta på något sådant?
Du måste förstå mina tvivel....
kommer inte kunna lita på dig förrens jag har pratat md henne....

och om det är sant......så har du dödat en bit av mig, trodde att vi var lyckliga, jag älskar dig så

Snälla Gud jag ber; låt detta inte vara sant. Snälla.....

börjar nästan gråta bara ja tänker på att det är sant

Min kärlek tilldig är så obeskrivlig. Om du bara visste hur myckat jag har saknat dina läppar mot mina, och igår när du pussade mig för första gången på nästan en och en halv vecka, så pirrade de till i kroppen. Är så lycklig med dig, så snälla gud, låt inte detta vara sant.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0